måndag 3 juli 2006

Varmt är det

Sitter ute på gräsmattan - vill inte vara inne när det är så fint ute! Turligt nog har jag ju en bärbar, annars skulle det inte blivit något bloggande i dag heller... ;-)

I helgen åkte jag och Uffe ner till mina föräldrar. Felix var obducerad och klar så vi hämtade ut honom från djursjukhuset och pappa hade grävt en grav åt honom i ett hörn av gräsmattan. Jag valde ut en sten som jag ska måla en inskription på hade jag tänkt. Det blir nog ett fint vilorum.

Idag har jag jobbat och ikväll ska jag ut till stallet. Tänkte vänta tills det blev lite svalare. Axa får givetvis följa med. Hon har badat i helgen och solat med matte på gräsmattan - hon var riktigt trött igår kväll när vi kom hem! Trots att man inte gör något särskilt kan det vara jobbigt att vara ute hela dagen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Sol & bad tar på krafterna!

Har pratat med Felix en stund ikväll - han är nöjd!