söndag 21 april 2013

Utgång i fredags och skogssök på lördagen!

I fredags gick jag ut på krogen. Kors i taket! Det är väldigt sällan som jag är ute, men nu gick jag, Maud och Paula ut på After Work! Vi började på Buddys med varsin öl innan vi drog vidare till Åtoppen där WRS hade sin årliga fest! Där blev vi bjudna på mat och köpte ett antal öl för 20 kr flaskan! :-) Efetr ett par timmar drog vi vidare till Agave där det serverades smaskiga drinkar men sedan fick de festa vidare utan mig eftersom jag skulle hem och sova! På lördagen var det ju nämligen skogssök på G och då kan man ju inte vara alltför trött och bakis!
 
Hetzer äääälskar sina figgar! Och hon har smutsiga figgar som behöver tvättas ordentligt! :-)
 
Love is in the air....!
 
Efter träningen var jag ute med hundarna och bara skrotade runt på tomten. Det är så mysigt att bara vara! :-) Och Uffe välkomnade mig hem med hemgjord pizza och en välkomstdrink! Hetzer tog på sig sitt sötaste ansikte och ville smaka!
 
Vilka lååååånga ben han har! Min snutte........ :-)

Inga kommentarer: