måndag 29 november 2010

Helgen som gick...

 Uffe och jag var ute och sköt på lerduvor. Snön vräkte ner. Tack och lov var det inte så kallt eftersom vi var ute i över 4 timmar.

 Jag har aldrig skjutit med hagelgevär förut, men det var riktigt skoj! Och jag träffade några lerduvor också.... :-)

 Efter att ha kommit hem så skulle ju hundarna ut... De tyckte oxå det var kul med all snö!

 Heinz for omkring som vanligt!

 Linslus?

 Sedan bar det av ner till Södertälje för 40 års kalas. Usch vad gammal man börjar bli... :-(  Tur att det är 3 år kvar tills man själv fyller 40...

Katten Pelusa har bott under min soffa i 2 veckor. Jag ska lämna igen henne idag. Hon måtte ha känt det på sig för helt plötsligt så vågar hon vistas framme fast det är dagtid och både vi och hundarna är uppe och rör på oss. Fast bara om vi inte är i samma rum (tog kortet från dörröppningen - kliver man över tröskeln så gömmer hon sig under soffan igen...)

Inga kommentarer: