måndag 4 januari 2010

Tiden går....

Idag är det den 4 januari 2010. Och nu har det gått exakt 4 år sedan jag skrev mitt första inlägg på den här bloggen..... :-)

Tiden går också för Axa som fyller 10 år om ca 2 veckor. Det är många gånger jag inte trott att hon skulle bli så gammal, men nu ser jag fram emot att hon ska vara med över nästa sommar också! :-)

Tiden går för julledigheten också.... Det är snart dags att börja jobba igen.... Vilket jag inte har den minsta lust med..... Men så är det alltid efter en längre tids ledighet, tycker jag. Jag har i alla fall kommit igång med att träna igen. Körde första passet idag och det var riktigt skönt och gick förvånansvärt lätt! Trodde jag skulle vara helt slut men så illa var det inte alls.... Men jag har säkert träningsvärk imorgon....

2 kommentarer:

Skogsmor sa...

HURRA HURRA HURRA HURRA för de 4 åren idag!!!!!!!!!!!!!!
Och tack för alla underbara bilder!!

Ser fram emot att få se bilder på Axa´s 10-årskalas!

Freddie sa...

Hej hopp!
här osså kallt, -15 grader, burr...gamla damen Peppan mer lekfull än någonsin. Ju kallare, blåsigare väder dessto mer fart blir det på henne, fyller 11 iår och hon kommer def vara med ett tag till och dör förhoppningsvis knall fall. Vem drog ut hela soppåsen ur soppskåpet och snodde nötfärsplasten? Och vem fick stå med resterna och dessutom skäll från husse? Jo den mindre smarta Akkis så klart! VArför ha en avfalsskvarn när man har Aqua? Hon sorterar och tar ju hand om allt det bilogiska avfallet ,o)

Synes snart på SÖkträning!
\Freddie