tisdag 12 januari 2010

Årets första agilityträning

Drog iväg med Heinz på kvällen och tränade agility. Det är Heinz första agilityträning sedan förra vintern men han kom ihåg det som om vore det igår, så det var ju kul! Filmade lite men det blev alldeles för mörkt så det är inget jag kan ladda upp på bloggen.... Kom ut till ridhuset i god tid och tränade lite lydnad innan agilityträningen drog igång och efter träningen stannade jag kvar en stund medan Heinz fick busa runt med en 5 månader gammal valp. De var så gulliga ihop! :-) Så nu på kvällen är Heinz hyfsat trött för en gångs skull.....

Och igår tränade jag igen på Friskis och Svettis. Och imorgon ska jag öva vidare på skallmarkeringar på djupa och höga figgar med Heinz. Känner mig himla nöjd med mig själv denna vecka! Kan jag nu få sova ordentligt på nätterna (vilket det varit lite dåligt med de sista två nätterna) så kanske jag kan vara sprudlande på jobbet också - och då vore ju allt perfekt!

:-)

Heinz med liten valp!

1 kommentar:

Skogsmor sa...

Så här är det - Heinz är gulligast i vääääärlden!!!
Tänk så go han är med små barn och valpar....och blinda katter!:-)