onsdag 15 juli 2009

Update om Krokus




Det var länge sedan jag hade några bilder med på Krokus så jag slänger in några som jag tog i förra veckan.
Krokus älskar att det är sommar och bor större delen av tiden ute på balkongen där han jagar flugor av hjärtats lust. Lite spännande äventyr såsom att trilla ut genom ett fönster har också hunnits med.... Stackarn blev väl så chockad när han trillade ut och helt plötsligt befann sig i en helt främmande värld att han bara tog sig några meter från där han måste ha landat och in under krusbärsbusken... Jag sprang runt inne och letade efter honom länge och väl innan jag tänkte på fönstret och tittade ut.... och då såg jag honom! Eftersom han ju är blind så fattade han inte att han bara var halvvägs under busken - hela bakdelen var ju fortfarande utanför! *s* Men orolig var jag, så det var skönt att kunna säkerställa att han var helt oskadad av fallet och det aktuella fönstret hålls nu stängt. Bara fönster som han inte kan nå till genom klättring får vara öppna, för dem lämnar han ifred....

1 kommentar:

Skogsmor sa...

Men VAD gör han på sista bilden!?
Tackar Gud att han klarade fallet från fönstret med livet i behåll???