söndag 15 juni 2008

Kurs hela helgen

Jag och Heinz var på steg 2 i vår utbildning till "besökshund". Heinz var så duktig! Han har vuxit rejält på bara en månad! Riktigt stencool var han över att "gå i skola" med en massa andra människor och hundar!

Men lunchrasten var förstås bäst.... Det inbillar jag mig i alla fall att han tyckte.

Kul att släppa en hel flock hundar ihop och gå en promenad...

Sedan gjorde vi Västerås "osäkert" då hela ligan drog dit och social- miljötränade på stan. Här har vi samling och Heinz får öva på platsliggning mitt i röran!

Till slut var (nästan) alla på plats så att jag kunde ta ett gruppfoto. Heinz ligger fortfarande plats i mitten. Är så stolt över honom! Och inte nog med det - jag lyckades få honom att sitta kvar (och inte kasta sig upp i famnen på dem) nästan hela tiden fast det kom fram folk och hälsade på honom och klappade på honom! DUKTIG hund!!!




1 kommentar:

Anonym sa...

Stolt mormor också!!!!!!!!!!!!:-)