tisdag 15 april 2008

Vilket bra hotell!

Sover på Best Western hotell i Söderhamn i natt. Har varit i trakterna runt Delsbo idag och gjort revisioner och imorgon ska jag vara i Bollnäs på ett möte som länstyrelsen anordnar. Heinz fick vara kvar hemma med husse men Axa fick följa med mig och bo på hotell - och vilket hotell sen!!! Klart det bästa hotell jag bott på som hundägare! Det var inga problem att ha med sig hunden och jag behövde inte betala något extra för städningen (annars har det varierat ända upp till 200 kr för en natt...). När jag kommer in på rummet möts vi av en stor och rymlig bia-bädd som Axa får ha som säng, samt att det i stället för choklad på kudden fanns två tugg-pinnar! Framlagt på skrivbordet låg extra hundbajspåsar och i badrummet fanns en metallställning med två metallskålar för mat och vatten. Något liknande har jag aldrig fått tidigare när jag bott på olika hotell... Överlägset! Om jag någonsin behöver övernatta i Söderhamn igen, så vet jag vilket hotell jag kommer att välja....

1 kommentar:

Anonym sa...

Men sååååå häftigt!!! Vilket hotell - klart imponerande!

Kom ihåg att tala om för personalen hur suveränt du tyckte det var - alla blir glada för beröm!:-)