tisdag 22 april 2008

Lite roligare inlägg

Idag sken solen och Lyra var här och lekte med Heinz hela dagen! De for runt som popcorn på baksidan och nu på kvällen är Heinz bra trött....

Jag har delat av den "sämsta" biten på baksidan nu och köpt hem lite (läs: mycket) gräsfrö. Den milda vintern gjorde att hundarna gick hårt åt gräsmattan på baksidan, men nu ska den restaureras!

Idag gjorde jag i ordning ett antal grillspett också och på eftermiddagen satt jag, Uffe och Monrad och grillade. Tog ut utemöblerna också och satt utomhus och åt för första (men inte sista) gången i år - mycket trevligt!

Nu är jag dock smått "mat-slö" och ligger i sängen med datorn i knät (har skaffat en laptop) och bloggar samtidigt som jag tittar på "cops". Skönt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som en riktigt skön dag - som du är väl värd!!