onsdag 29 november 2006

Jobbade från 07.00 - 22.00....

Ja, en lång dag blev det igår.... Körde kontroll på förmiddagen och ägnade eftermiddagen åt att förbereda en presentation av märket KRAV och ekologisk produktion. På kvällen var jag på "Miljöl" - en miljö-pub som hölls på Scandic i Gävle. Jag "minglade" lite med folk och höll ett kort föredrag som sedan följdes av personer som pratade om Rättvisemärkt, Rena Kläder, Världsbutiker (Rättvis Handel) och - givetvis - även en presentation av Scandic och deras miljöarbete. Kul och intressant! Men ojojoj vad seg jag var när jag kom hem..... Fast då var det roligt att få återförenas med Axa som anlänt från Gotland.....

Är fortfarande ruggigt trött - det lilla jag sov var absolut inte tillräckligt! Och dessutom väckte Kilroy mig flera gånger. Han måtte ha saknat mig för han brukar normalt sett bara ligga en stund i sängen och gosa för att sedan gå därifrån och spendera natten på annat håll, men nu kom och gick han "sjuttioelva" gånger under nattens lopp.

Men det är bara att rycka upp sig! Har massor av jobb att göra..... Och det kommer hålla i sig fram till (och med...) jul! Kommer nog ha en del flextid att ta ut i början av nästa år... *s*

1 kommentar:

Anonym sa...

Alla djuren älskar matte!!!!!!!!!!! Som bara jobbar & jobbar & jobbar så snart hon kommer hem....Kraaaam från mig!