fredag 10 november 2006

Inget speciellt....

Försökte ta en timmes sovmorgon imorse men Kilroy ansåg att det var för j**igt att han inte fick komma ut på sin vanliga tid så han gick omkring i huset och jamade i protest strax efter kl 6 imorse, så det var stört omöjligt att få sova....

I övrigt har det väl inte hänt så mycket.... Jobbade till ca 17 och gick sedan en redig promenad med Axa. Orkade inte fixa något att äta så det fick bli något så inspirerande som Findus fiskgratäng till fredagsmiddag..... Har roat mig med att ögna igenom veckans morgontidningar som jag inte haft tid/ork att läsas förrän ikväll. Även fått undan veckans disk som jag inte haft tid/ork att klara av tidigare....

Imorgon ska jag hämta ut Nissan som står på verkstan. Tänkte gå till verkstan med Axa - det var länge sedan vi var ute på en riktigt rejäl långpromenad - det kliar i "ut-och-gå-tarmen"!

Nu ska jag gå ut och rasta Axa!

Inga kommentarer: