söndag 12 november 2006

Höstdepression

tror jag lider av en mild höstdepression.... Inte helt ovanligt, den brukar komma krypande i november.... Allt är bara grått och trist och värre blir det! Skönt att jag ska åka till Lettland på torsdag och att jag sedan drar vidare ner till Belgien en sväng! När jag kommer tillbaka så är det dags för december med julmarknader, julbelysning och julmys i soffan! Nu sitter man bara i soffan och deppar för man har inte ork till något annat (inte för att man vill sitta där...).

Har inte gjort många knop idag. Jag som egentligen har så mycket att få ur världen. Sov hur länge som helst och hade en lugn och skön morgon med frukost i sängen och Dagens Nyheter. Sedan har det inte blivit så mycket mer, som sagt..... Åkte och handlade och gick en promix med Axa. Tränade lite lydnad.

Nu sitter jag och funderar på huruvida jag ska åka och göra något mer med henne, men trots att klockan bara är runt fem på em så känner jag mig näst intill handlingsförlamad pga mörkret utomhus.*suck* På sommaren så är det ju inga problem med att gå ut och träna om klockan så är 8 eller 9 på kvällen - men då är det ju ljust.....

Som sagt - tur att man ska iväg utomlands en sväng!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det finns alltid nån som har det värre - tänk på oss mitt i skogen:-)
Här kan man prata om MÖRKER!
Men visst är det trist oavsett var man bor. Tur som 17 att tiden går med expressfart och snart är det vår igen!