torsdag 25 december 2014

Juldagsmorgon!


Vaknade på juldagsmorgon till nysnö och sol! Det var bara en sak att göra - ta ut kicksparken!

Det var tungt före, så det blev bara en kort tur, men kul hade vi! Mest jag och Heinz, förstås.... Hetzer tycker inte det där med drag är så där jättekul..... Men i perioder tar hon i ordentligt och jagar Heinz! Men är hon ensam så drar hon ingenting.....

Uffe körde snöslungan och jag skottade rent med spade där den inte riktigt kom åt.....

 
Igår bakade jag vaniljrutor och nu ska jag strax börja med äggtoddy..... Ikväll kommer brorsan och grannen över - ska bli trevligt! Men nu ska jag allra först gå ner och ge hönsen lite julmiddag!
 Hönsens blogg har helt flyttat över till facebook.... Så vill ni spana in dem - gör det på https://www.facebook.com/groups/779242295439644/

Inga kommentarer: