onsdag 12 april 2006

*suck*

Det händer att jag blir lite trött på mig själv.... Mina kollegor har (än så länge) inte sagt något annat än att de tycker att det är jättebra att jag säger vad jag tycker och min närmaste chef har också uppskattat det, men det är kanske liiite onödigt att säga till nye VD:n när han kommer och presenterar sig för vår avdelning, att han pratar "floskler". Man kunde ju vara liiite smidigare när man uttrycker sig.... Antar att "den arga rödhåriga" har slagit till igen.... *suck* Smidig som en flodhäst! Och han är ju dessutom en av de som har makt att bestämma min lön och jag har precis haft lönesamtal med min närmsta chef.... Jaja, jag lär ju inte ha försvunnit i mängden av alla människor han presenterats för i alla fall! Han lär nog veta precis vem jag är när mitt namn dyker upp på agendan! Jag tyckte vi slutade på en god fot med varandra, så förhoppningsvis så är det inte bara ett negativt intryck han har av mig.....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hmmm....."Smidiga Smilla" har varit i farten!?
Eller snarare Lumpjaw....översättes till danska med "Knortekæbe", till norska med "Jernkjeve".
Nåja, tiden läker alla sår...

Schultzberg sa...

Det är skönt att du är lika rak mot andra som mig ;)

Anonym sa...

;)