torsdag 28 juli 2016

KRAVGRISAR! :-) Bildkavalkad.....

Igår var jag på besök hos KRAVgrisar och hade kameran med mig.... :-) Vilka roliga djur att fotografera! Hade svårt att slita mig..... Hade svårt att välja vilka bilder jag skulle ta med i blogginlägget också, så varning för ett blogginlägg med mååånga bilder!
 

Film blev det också - varning för "cuteness overload"! :-)
 








Det var skugga runt huset, därav ansamlingen av grisar. Framgår inte så bra på kortet.


Hahaha, WTF?

Ser skönt ut! Fick tankar om semester och hängmatta.....

Visar ungarna var man äter och håller ett vakande öga på mig samtidigt!

Säkerställer att det finns KRAV-fläsk i butiken framöver.... ;-)


 


Spana in grisen i bakgrunden.....


Nice.... Lerinpackning!

Zzzzzzzzzzzz


Soldyrkare?



Ansiktsmask?

Det ska börjas i tid!

Spa är roligare med en kompis.....
 
 
 

Inga kommentarer: