onsdag 25 maj 2016

Äppelträden blommar, häggen blommar, syrenerna blommar - härlig tid!

Är så vackert med allt som blommar just nu.... :-) Och igår fick jag ett sms om att ett paket jag beställt var på gång.... Min våtdräkt är på intågande! Hoppas den passar.....  Oh vad skoj det ska bli! Jag och Bison ska gå på kurs i juni - en kurs som innebär en massa tid i vattnet.... Och eftersom det har varit en kall vår så bestämde jag mig för att satsa på en våtdräkt.... ;-)
 

Så här ska jag glida runt 2 gånger i veckan under juni månad......
 
Och lagom till juli så hoppas jag att jag och Bison ska se lika eleganta ut som den här herrn gör med sin ungerska viszla! :-)
 
Men det kommer nog mer att se ut så här..... ;-)
 
 
 
 
 



 

2 kommentarer:

Skogsmor sa...

Ojojoj......det blir nog en syn för gudar! :D

Anonym sa...

Det där plumset påminner mig om när en viss donna skulle åka vattenskidor;-)