måndag 24 mars 2014

Söndag=räddningssök! :-)

På söndagen tränade vi också! Här är en av legorna..... Själv struntade jag i miljöträningen denna dag och fokuserade på koppelsöket med Hetzer.

Vi hade i alla fall tur med vädret..... :-)

Utsikt från en lega!

Utsikt från en annan lega! :-)
 
Idag såg jag dock till att sluta kl 13 och fara hem. Jag hann precis hem och byta från rödstället till andra kläder så fick vi besök av Rickard, Evelyn och deras dotter Majken och sedan anslöt Paula, Joakim och Joakims dotter Ottilia. Så det var fullt ös i mitt lilla hus när folk skulle fika och titta på kycklingar och höns! Men det är skoj att få visa upp dem! Men jag kan säga att jag somnade i soffan redan klockan 8 på söndagkvällen......
 
Tur det är måndag imorgon och arbetsvecka så man får vila upp sig! :-)


1 kommentar:

Skogsmor sa...

Fullt ös hedenhös hela tiden! :-))))