tisdag 10 juli 2012

Jobbade med katter idag.....

En kattunge är söt..... Två kattungar äe dubbelt så sött.... 4 kullar med kattungar på en begränsad yta = monster!!! :-D

Jag lekte nonstop i 2,5 timme innan jag kastade in handduken och erkände mig besegrad.....

De var överallt! På min rygg, axlar, och uppenbarligen även på mina skor, samtidigt som de lekte som dårar med leksakerna!

Några tog igen sig mellan varven, men det var alltid en hel drös leksugna kattungar som hängde och klängde på mig och leksakerna!

Den här kattungen var så jääääkla söt!!!


Kampar som en hel pitbull!!!


Eftermiddagen ägnade jag åt de fullvuxna katterna på "Casa De CalMar"! Så här fint har katterna som bor i lobbyn det! Katten som syns på bilden heter Moses och var extremt kelig!!!

Lobbykatternas rum....


Fel dag att ha shorts på jobbet..... ;-)

Imorgon drar jag till Colorado och Ann Wichmann. Tror inte jag kommer ha tid till att blogga de närmaste dagarna.

2 kommentarer:

Skogsmor sa...

Härligt!:-)
Hoppas nu att resan till Colorado går fint och att vistelsen blir lyckad!
Var i Colorado ska du vara?

Susanne sa...

Hej o oj va kul det är att läsa dina inlägg o titta på allt fint du upplever :-). Hoppas det blir en spännande vistelse i Colorado, ser fram emot "rapporten" senare!
Kram från mig o Miss B