torsdag 26 april 2012

Fiby urskog m.m

Hade några minuter till övers och passade på att rasta Heinz i Fiby urskog.

Det är så fint därute..... Tyvärr hade jag glömt kameran så alla kort tog jag med mobilen....

Måste ta någon dag och åka tillbaka med systemkameran och bara fotografera i massor! Men det får bli när jag är frisk igen.... Just nu är det snorkalas och jag orkar knappt jobba.... :-(

Jag älskar att vara ute i skogen sådana här dagar! Alldeles stilla. Lugnt och spegelblankt (tills Heinz hoppar i vattnet, förstås...). Skulle ha kunnat stanna här hur länge som helst! Men plikten kallade....

På vägen hem svängde jag förbi Posten (som numera är COOP) och hämtade Heinz fina sele som MSB har förärat honom! Oj så stilig han blev i den! :-D

Snygging-Hasse!



1 kommentar:

Skogsmor sa...

Åååååå, va fin Hasse blev i den stiliga selen! Ställer upp sig som en riktig champion:-)
Och vilken skog! Wow!!
Men akta dig för vargar när du har Hasse med dig.......