lördag 11 september 2010

KRAV-grisar, spårtävlingar och födelsedagar

Axa har kopplat greppet på sitt hat-kärleks-objekt.....

Och på tal om grisar så var jag igår på besök på en KRAV-grisgård.

Det är kul att se grisarna ute och vältra sig i lerbad, böka och smaska i sig rötter, gräs och allt vad de nu stoppar i sig!


Foderautomater med fri tilldelning utav svinfoder om nu någon vill ha i sig lite mer än rötter och gräs etc

Grisar är roliga djur. Så alerta och nyfikna! De tyckte det var jättespännande när jag kom.......
Grisarna muntrade upp mig lite och gav mig något annat än spårtävlingar att tänka på ett tag.... Jag ställde in helgens spårtävlingar. Känns trist men vad göra när hunden haltar? Jag fick dock ett bra besked med posten på min födelsedag - tävlingen jag anmälde till nästnästa helg kom jag med på!!! Önskar jag kunde skriva att nu skulle jag ligga i hårdträning till den tävlingen, men Heinz är ju som sagt fortfarande halt..... Vi får "vila oss i form".....
Och vila kan jag också behöva..... Tog 3 öl igår kväll och somnade framför tv:n..... Och idag hade jag en hemsk huvudvärk! Halva dagen har gått till att inte göra någonting! Känner mig grymt rastlös men samtidigt orkeslös.... *suck* Skitdag! Jag orkade i alla fall masa mig iväg och förtidsrösta eftersom jag inte är hemma nästa helg.

Inga kommentarer: