onsdag 29 september 2010

Än det ena än det andra...

Det blev ingen tävling i helgen eftersom Heinz fortfarande hade lite hälta kvar.... Så istället gick jag och Uffe ut och bowlade och åt på restaurant. Och det var ju oxå trevligt.....

Igår var jag hem till Paula och presenterade Heinz för hennes två katter. Paula ska vara lite hundvakt åt mig och vi ville ha katternas medgivande.... Den ena katten var svårflörtad men den andra kommer nog att bli bra kompis med Heinz, tror jag!

Idag var jag på Skultuna BK på lunchen (bilden) och passade på att träna lite lydnad. Den här gången har inte Heinz blivit halt efteråt, så hältan verkar äntligen ha gett sig.... Hoppas, hoppas! Funderar på att köpa ett simkort till Heinz och simträna lite - det ska ju vara ett skonsamt sätt att starta upp en hund på....

Idag skulle jag ha gått på aktieträff på kvällen men när jag äntligen kommit hem var klockan 17.30 och jag var vrålhungrig och luktade gris efetr att ha varit inne i ett svinstall.... Fanns inte på kartan att jag skulle hinna till en träff inne i stan kl 18.30..... Så det får bli en lugn kväll hemma istället.

1 kommentar:

Skogsmor sa...

Allt bra, verkar det!