tisdag 3 november 2009

Tråkigt....

Har varit i Nyköping på revision idag och fortsatte sedan till Norrköping där jag checkat in på ett hotell. Imorgon ska jag till Valdemarsvik och jobba ett par timmar innan jag får fara hemåt igen. Heinz är med mig förstås och vi har tagit en kvällspromenad runt Motala Ström här i Norrköping. Det var en fin promenad, vilket märktes då man mötte ganska mycket personer - både joggare, hundägare och "vanliga" flanörer.

Men nu sitter jag åter på hotellrummet och har lite småtråkigt. Tur att det är the Mentalist ikväll! :-)

Ska gå ut en sväng till med Heinz om en stund och se om jag kan hitta en park eller något liknande där jag kan träna lite med honom. I går var jag in med både Axa och Heinz i Uppsala och gick en promenad - det är ju så förbaskat tråkigt att hasa omkring i skogen med pannlampa så då får det bli att man ibland åker in till stan för att promenera. Efteråt passade jag på att träna lite med hundarna också innan jag åkte hem.

Ser fram emot hotellfrukosten imorgon, i alla fall! ;-)

1 kommentar:

Skogsmor sa...

Vilken tur att det finns hotell som tar emot hundar!
Så ni är ute på turné igen.....
Hoppas du hittade nåt bra ställe att promenera med H framåt kvällen.