torsdag 24 september 2009

En kort statusuppdatering......

Idag jobbade jag länge - och ändå hann jag inte med det jag tänkt mig... :-( Jaja, shit happens.... Det är rätt livat på jobbet nu. Mycket som händer och mail som skickas kors och tvärs..... Få se var det hela slutar någonstans.....

Hundarna har inte fått göra ett skit idag, men det får de överleva.... ! Heinz är missnöjd och det är Axa också, fast av olika orsaker... Heinz vill göra något, medan Axa vill ha något ogjort.... *flinar* Jag är nämligen tvungen att spola Axa i munnen med klorhexidin för att minimera inflammation i operationssåret. Det smakar inte alls gott i Axas värld, så det vill hon helst slippa....

Axa springer till "ben-skåpet" 117 gånger per dag just nu och är mäkta upprörd över att hon inte fått en endaste gnagpinne på en eeeeevighet. Fattar inte hur man kan vara så glupsk med X antal stygn i truten, men det är Axa i ett nötskal....

Nu ska jag kolla på 3 avsnitt utav House på raken! Imorgon är ytterligare en jobbdag och sedan börjar helgen (och den är som vanligt fullbokad...). Imorgon eftermiddag ska Uffe och jag dra till Sura och stanna över till på lördag. Bl.a står svampplockning på schemat.... Och på söndagen så är det dax för räddningssök med Heinz i hamnen i Kristinehamn! Värmland, alltså..... Kommer bli en heldag.... Så jag kommer nog inte blogga något förrän tidigast på måndag.

2 kommentarer:

Skogsmor sa...

Spännande!

Både det ena & det andra....

Anonym sa...

Hepp hopp, då kan du ju övernatta i Värmland från lör till sön!! Ingen omväg *hm*
//Jenny