måndag 7 januari 2008

URK!

Dags att börja jobba igen efter julledigheten - har inte alls lust! Känner mig inte det minsta utvilad!

Igår var jag hem till skogstrollen som precis har kommit hem från Indien. Firade att Skogsmor fyllt 60 år med att glufsa i mig lite smörgåstårta och vara allmänt social i ett par timmar innan det var dags att bege sig hemåt igen och ta tag i diverse skolarbete m.m.

Idag ska jag ut och spåra med doggzen ihop med Emilia och Lyra. Det ska bli kul! Heinz börjar bli så bra på spår nu! Och häromdagen när jag var ut och körde uppletande så stötte han upp en hare i uppletanderutan, men stannade bara upp och stirrade på den när den skuttade iväg. Han blev dock så pass störd av haren att jag kallade in honom ett tag innan vi fortsatte med uppletandet, men då letade han reda på ett föremål som han kom in med - gissa att matte blev glad....

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för besöket!!

Och Hasse, Hasse......han e såååå duktig! Vad månde bliva - en champion?