lördag 12 januari 2008

Tråkig dag

Grått, grått, grått.... Vad less man blir! Hörde någonstans att solen endast hade visat sig 6 dagar av 31 i december och det känns! Har varit trött och seg hela dagen (och jag som hade planerat att få så mycket gjort...). Tog mig i alla fall ut i skogen där Axa fick gå en promenad på hela 20 minuter.... Hon var SÅ lycklig! Heinz var också lycklig, men det är han ju jämt... Åkte in till Biltema också och köpte ny innerslang till min cykel så att man kan bege sig ut och cykla lite längre fram i vår. Det kryllade av folk så då passade jag på att träna Heinz med störningar på Biltemas parkering (till en o annans höjda ögonbryn, men vem bryr sig.... Inte jag!).

I övrigt har jag mest slöglott på TV, spelat ett idiotiskt spel på min mobil och fnissat åt katten när han har busat runt. Trots att han är ett blindstyre så tycker han det är fantastiskt roligt att gömma sig under duken för att göra små attackraider, vilket bilderna nedan får illustrera!







3 kommentarer:

Anonym sa...

Alla människor är trötta!!
För lite ljus helt klart!
Borde gå i ljusterapi......här tänder jag alla taklampor hela dagarna för att det ska bli lite ljusare runt mig.

Nu blev jag nyfiken - hur tränar man "störningar" på Biltemas parkering?? Kör du ett lydnadspass eller uppletande eller vad?!

Och kiiiiisssssen e så sööööööööt!

Han vet inte att han är ett blindstyre....lilla gubben!
*pusspusspusspuss*

Jenny sa...

Jag tränade inte "störning", jag tränade "med störning". På Biltemas parkering vimlade det av alla möjliga människor, ungar, barnvagnar, kundvagnar, bilar och även hundar (mest i form av skällande sådana i kombiutrymmen). Körde enkla lydnadsmoment och cirkustrix, men även svårare saker som att gå utan att dra i kopplet och/eller springa fram och hälsa/nosa på allt och alla....

Anonym sa...

Aha!
Och Hasse var duktig antar jag?!

*gullegubben*