tisdag 24 oktober 2006

Gotland

Åkte över till Visby med Uffe i söndags kväll. Har en hel del kontorsjobb att göra och eftersom jag sköter det med bredband och bärbar dator så kan jag ju lika gärna göra det från Gotland.

Så igår satt jag alltså i Visby och jobbade hela dagen. Åkte sedan ut till Visby BK och tränade lite lydnad så att även Axa fick något att göra. Få se vad vi hittar på idag..... Men först har jag en lång arbetsdag framför mig....*suck* Trodde jag skulle få jättemånga kontrollrapporter färdigskrivna, men när jag väl var klar med planeringen för de närmsta två veckorna och hade fyllt i tidsrapporteringen, så hade mer än halva dagen gått.... Men nu är i alla fall det avklarat så idag - då j****r!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej töisen & sorken!
Lika regnigt & trist på Gotland som här?