fredag 27 september 2013

Massa djurobservationer idag! :-D


Idag träffade jag bland annat på Mickel Räv när jag var ute och tittade på åkrar.
 

Snygging!


Sedan hade jag sådan tur att jag även fick syn på Skogens Konung!
 

Fast i det här fallet var det väl Skogens Drottning.... ;-)
 

Hon försöker få sniff på mig, men det är lite svårt när man sitter i en bil....


Jag var ute och tittade på åkrar och letade efter en lämplig plats att släppa ut hundarna på.... Men var helst jag tittade så såg jag bara en massa rådjur!
 

Räknade till 25 st och sedan tröttnade jag på att räkna....
 

Till slut hittade jag en liten plätt där hundarna kunde få sin lunchrastning och få busa runt lite!
 

Vilket de gjorde med besked!
 

De har så skoj ihop....
 

Äntligen en liten remsa med åker utan rådjur!
 

Men trots att jag hade hundar som for runt och skällde, så var rådjuren inte långt borta..... Men de verkade inte bry sig nämnvärt om mina hundar! :-D

Inga kommentarer: