måndag 25 mars 2013

Sökträning igen och igen och igen!

I lördags var det räddningssök....igen! Den här gången var det träning för Anita, vilket var jättekul. Anita har jag skrivit om tidigare, t ex här: Sök- och räddningshunden
 
Hetzer skallmarkerar på en nästan dold figurant....
 
Skäller man bra så får man pannkakor.... ! :-)
 
De försöker så gott det går, men Hetzer lurar man inte så lätt!
 
Nog var det en därinne allt!
 
Jag och Hetzer. Har fortfarande inte vant mig vid att ha en så liten hund i snöret.... ;-)
 
Här är det Jessica som får sig en utskällning! :-)
 
Hon har inte kopplat på synen i alla fall.... ;-)
 
DÄR var han ju!
 
Söndagen ägnades åt skogssök, men det tog jag inga bilder på..... Får bli en annan gång! Ikväll ska jag åka och hämta ved. Den här vintern har ju varit absurd! Har eldat upp nästan all ved, då vi varit tvungna att elda varje dag sedan vi flyttade in 1 december......
 

Inga kommentarer: