fredag 23 oktober 2009

Har lite ont...

Bloggar inte så mycket just nu pga ont i rygg, axlar och handleder.... Har väl suttit för mycket framför datorn eller nå´t.... SÅ nu undviker jag datorn så mycket jag förmår. Kollar bara mailen och FB... Samt sköter det jag måste på jobbet förstås.

Det har varit rätt mulet på sistone - knappt man ser korna i hagen när man ska åka och jobba på morgonen....


Passerade Hallstahamars BK häromdagen och passade på att träna lite. Om någon från HBK är här inne och läser - snälla, sätt upp en skylt vid vägen med ordet "Brukshundklubb", eller skriv på hemsidan att man ska följa skylt mot en idrottsplan.... Det var faktiskt inte helt enkelt att hitta.....

Heinz och Krokus roar sig. Jag blev erbjuden en jättefin kattunge igår. Var faktiskt riktigt sugen, men det får nog vänta ett tag..... Det kommer alltid nya kattungar så det är ju inget problem precis... Men väldigt fin teckning hade den.....

Jag, Uffe och hundarna var ute och plockade svamp igår. Det vimlar fortfarande av trattisar i skogen och hundarna trampade gladeligen ner en hel drös! ;-) Passade på att lägga spår också - Heinz tyckte det var superduperkul..... Som alltid!


Jag har köpt Glucovett till Axa och hon svarar faktiskt på det så hon är mycket smidigare nu! Skönt... Ett tag var jag helt säker på att det var sista sommaren för henne, men nu verkar hon hänga med ett tag till. Har gett henne glukosamin i annan form tidigare, men då har jag inte märkt någon skillnad.
Nä, nu börjar axlarna värka så nu ska jag stretcha lite!





Inga kommentarer: