onsdag 10 juni 2009

Skitväder - man blir ju deprimerad! :-(

Är less på att det är kyligt, grått och duggregn sedan.... tusan vet när! Kan det inte bli lite sommar snart?

Mellan de tråkiga regnskurarna så har jag varit ute i "mitt" grustag och spårat - Heinz börjar lugna ner sig, så det är ju skönt att i alla fall hunderiet går bra! ;-)

Idag har Lyra varit här och nu på efteriddagen så gick jag ut - i regnet - med alla tre hundarna. Orkade bara inte gå två vändor i det här j***a skitvädret! Det blir lite tråkigare för Lyra på det här viset eftersom hon inte törs leka med Heinz när Axa är med. Så fort det blir lite Fart så ska nämligen Axa blanda sig i och tala om att det inte går för sig i hennes skog!!! Men att hon själv (Axa, alltså) springer - ja, det går ju alldeles utmärkt!

Idag på förmiddagen var jag ute på den här gården (ovan). Jag tog en bild, för det är ju inte alla som kan skryta med att ha en egen fyr på tomten! *s*

1 kommentar:

Skogsmor sa...

Vilket gulligt hus!
Och Axa bestämmer......så är det!

Ingen idé att bli deprimerad av vädret - skippa förväntningarna så går det bra!