måndag 4 juni 2007

Varmt!

Det är varmt på mitt lilla kontor idag.... Och eftersom jag haft telefoninformation och dessutom suttit i telefonmöten under dagen har jag ej kunnat gå ut, utan varit bunden till datorn. Fast telefoninformationen har inte gått så bra idag för våran nya växel är helt jätte-knepig idag! Men OM det ringer så måste jag svara och min jobbtelefon är ju inte bärbar... :-(

Igår var det också varmt... Jag var MH-figurant hela dagen ute i "Alunda-någonstans". Det är iofs trevligt med fint väder, men det var grymt med mygg i Alundaskogarna, så man var tvungen att ha långärmat på sig (alla verkade ha glömt myggmedel hemma) och när man därutöver drog på sig spökdräkterna med huva och allt, så blev det periodvis väääldigt varmt! Men det är kul att vara med på MH! Ser fram emot när Heinz är så gammal att han ska göra sitt!

I lördags kväll gick jag och Uffe och såg Pirates of the.... del 3. Jag tycker iofs att 1:an är bäst, men alla delar är bra och sevärda! Rekommenderas! Tack storebror och Lena för julklappen.... *s*

1 kommentar:

Anonym sa...

Men.......kunde pisseHasse vara själv när ni var på bio?!
Fast Axa var väl barnvakt kan jag tro:-)