torsdag 19 april 2007

Fulla dagar!

I förrgår var det instruktörsmöte på UBK som jag var med på. Såg till att vara där i god tid så att jag hann träna lite med Axa innan. Sedan fick hon vara med på instruktörsmötet, vilket jag smått ångrade då hon låg och småfjärtade och spred synnerligen otrevliga dofter till alla oss som satt nära.... ;-)

Igår var det också kvällsaktivitet, men i fråga om kurs. Går ju en kvällskurs om aktie-, options- och warranthandel. Riktigt intressant och kul, faktiskt! Även om det låter tråkigt.....

Nä, nu ska jag strax sluta jobba och bege mig in till stan en sväng. Har lite ärenden att pyssla med och ska även passa på att träna med Axa på klubben.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej du!

Var nånstans gåru aktiekursen?

Jenny sa...

Via medborgarskolan i Uppsala.