tisdag 25 april 2006

Varför är det alltid så?

Man glömmer bort en sak och sedan kommer man på det igen.... Men man kommer alltid på det försent? Inte mycket försent - det kanske bara har gått en timme över tiden från ett avtalat möte, men det är ju lik förbaskat kört! Och varför är det aldrig åt andra hållet? Att man kommer på det en timme före mötet så att man kan släppa allt man har för sig och rusa iväg och faktiskt hinna???

Blir så jäkla less på alla dessa tider jag har i varenda aspekt av mitt liv och som ska passas hela tiden... Möten på jobbet, med läkare, tandläkare, fodringar, tävlingar, träningar, hyresgäster etc etc etc Känns som att det alltid är någon tid eller deadline som man inte får glömma och som ska passas. Tappade jag bort min kalender vore det katastrof! Och är det någon grej som man glömt föra in i kalendern så är den bortglömd och missad direkt! Tycker jag är hyfsat duktig på att skriva upp alla saker i kalendern, men nu var det återigen ett möte som "bara" stod på en stor fet lapp på kylskåpet och det glömde jag givetvis bort.... *suck* Jaja... Bara ta nya tag i datum- och tiddjungeln!

Jag vill ha semester...

2 kommentarer:

Schultzberg sa...

Jag kommer hem på torsdag och styr upp din kalender om du vill :)

Anonym sa...

Hoppas det inte var ett grymt viktigt möte.....men sådär "efteråt" känns det ganska pyrt oavsett hur viktigt det var