tisdag 20 september 2011

Mera kattfilmer... Och diverse text...

Krokus pysslar om sin lilla skyddsling....

Det är lite trist just nu... Gör inget särskilt. Jobbar, kommer hem löptränar och spårar med hunden varannan dag och varannan dag pysslar jag med diverse hemsysslor eller ett projekt (som jag inte kan skriva om just nu). Igår oljade jag in delar av utemöblemanget. Försöker göra det 2 ggr per år (det blir oftast bara 1 gång, men ambitionen finns). Idag har jag som sagt spårat med Heinz. Det var kul - en hare hoppade upp precis framför mig när jag lade ut spåret och jag följde harspåret en bit innan jag vek av.... Min tanke var att se vad Heinz skulle välja, men han är så duktig, så han gick inte på så enkla grejer! Hade han kunnat fnysa åt mitt patetiska förledningsförsök så hade han gjort det!

Jag hoppas jag får klartecken snart på lite mer intensiv rehabilitering och kunna öka på träningen.

Imorgon ska jag ha en praktikant med mig på jobbet. Kan ju bli kul..... Har haft det ett par gånger. Jag brukar inte vara så road av det, men man vet ju aldrig - kan ju vara en kul person! Hoppas hon gillar hundar - Heinz är ju med i sedvanlig ordning.

Busan.......

1 kommentar:

Skogsmor sa...

Vilka gulliga filmer! Jättekul att se sånt där!:-)
Var glad så länge livet känns lite lagom invant & småtrist, då är det som bäst! Andra perioder kan man få nog av turbulens, oro, stress å annat sk*t.